English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ


Το «ΔΕΣ ΤΟ ΑΛΛΙΩΣ...» ήταν στην κατοικία
του Γιώργου (Γιωργάκη) Παπανδρέου στο Καστρί, όπου όλη η οικογένεια περίμενε τα τελικά αποτελέσματα. Σας δείνουμε κατ' αποκλειστικότητα τον αποκαλυπτικό διάλογο του νέου πρωθυπουργού με τη μητέρα του.


ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ:
Oh my son, congratulations. You are president.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Thanks mama.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: George, τώρα πρέπει να μιλάς only ellinikos.
ΓΙΩΡΓΟΣ: To ξέρω μαμά.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Τι ξέρεις βρε; Όλο σαρδάμ κάνεις.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μα προσπαθώ. Έχω βελτιωθεί και Θεού θέλοντος θα γίνω καλύτερο.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Καλύτερος George. Καλύτερος. Ακόμα δεν έμαθες τις καταλήξεις; Στα καλύτερα φροντιστήρια ελληνικών σε έχω πάει κι ακόμα διαβάζεις από μέσα.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μα mamy...
MAΡΓΑΡΙΤΑ: Μαμούνια George. (ακολουθεί παύση). George, είμαι πολύ συγκινημένη.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Why mama?
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Why? Τι why βρε; Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Επιτέλους είσαι πρωθυπουργός.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ποιανού;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Τι ποιανού παιδί μου; Της Ελλάδας.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Οh yeah. Of Greece. I remember. Αs my father was. Κι ο μπαμπάς της Ελλάδας δεν ήταν mama?
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: George, σύνελθε. Aν συνεχίσεις με αυτά τα μυαλά θα σε πάρουν χαμπάρι. Kαι ξέχνα τις αμερικανιές.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Δηλαδή τι να κάνω;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Να είσαι πιο Ελληναράς παιδί μου. Να χτυπάς κανένα σουβλάκι πότε πότε και πάντα μπροστά στις κάμερες. Τζατζίκια, κοντοσούβλια, παϊδάκια και τα σχετικά George.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Mα mamy, αν γίνει αυτό θα παχύνω και θα γίνω σαν το Βενιζέλο.... Κι είναι και το άλλο.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Ποιο παιδί μου;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Τώρα που είμαι πρωθυπουργός θα έχω χρόνο για να κάνω ποδήλατο;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Ωωω!!! George, Θα το κόψεις. Επιτρέπεται πρωθυπουργός να κυκλοφορεί με ποδήλατο; Αυτά τα κάνουν οι οικολόγοι. Μόνο με limo, μόνο με limo.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μα γιατί βρε μαμά; Γιατί να μη πηγαίνω στο Μαξίμου με το BMX; Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Και ποδηλάτης και πρωθυπουργός. Καλό εεε μαμά;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Αχ, θα με σκάσεις George με αυτές τις βλακείες. Και κάτι άλλο παιδί μου.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Τι μαμά;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Πάρε την Άντα και πάτε στη εκκλησία. Με τις κάμερες εννοείται.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ααα, αυτό το ξέρω μαμά.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Μπράβο George. Mε κάνεις υπερήφανη.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εμμ τι με πέρασες κορόιδο; Να αφήσω να μου πάρει όλους τους χριστιανούς ο Καρατζαφέρης;
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: George, με εντυπωσιάζεις.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Να mamy. Κοίτα και την φωτογραφία αν δε με πιστεύεις!!! (της τη δείχνει).
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: Αχ, επιτέλους George. Άρχισες να ξυπνάς. Θα τους δουλέψεις καλά τους Έλληνες.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Thanks mama!!!

buzz it!

1 το είδαν αλλιώς...:

Ανώνυμος,  Κυριακή, 04 Οκτωβρίου, 2009  

άρχισαν τα όργανα


  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP