English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ οέο;

-Ασφάλεια που είσαι;
Hallo μ’ακούς;
-Στα Ζωνιανά.
-Χμμ!!! Κάποιο λάθος θα πρέπει να έγινε. Ξέρεις, ψάχνω για την συνονόματή σου.
-Δεν ξέρω τι μου λες. Εγώ είμαι στα Ζωνιανά εδώ και κάτι μέρες.
-Αυτό είναι το κακό. Εγώ ψάχνω να βρω την άλλη Ασφάλεια. Όχι μόνο εγώ δηλαδή. Όλος ο ελληνικός λαός ψάχνει να βρει την εργασιακή του ασφάλεια και βλέπει μπροστά του την ασφάλεια στα Ζωνιανά.
-Δε σε καταλαβαίνω εμένα να στείλανε στα Ζωνιανά.

Είναι σίγουρα ένα επικοινωνιακό τρικ της κυβέρνησης. Σου λέει ο ιδιοφυής εγκέφαλος. Ο λαός θέλει ασφάλεια. Εργάζεται για 1000 € τριάντα χρόνια και στο τέλος θα πάρει το τρίτο το μακρύτερο (κι αν το πάρει). Θέλει ασφάλεια. Δικαίως. Δια τούτο να παραστεί παρ’αυτα ένα κλιμάκιο στα Ζωνιανά της Κρήτης. Πώς δεν το σκεφτήκαμε νωρίτερα. Ασφάλεια η μία, ασφάλεια κι η άλλη. Ποιος θα καταλάβει την διαφορά οέο; Τα κανάλια θα παίζουν ασφάλεια για καμιά εικοσαριά μέρες · μέχρι να κατατεθεί ο προϋπολογισμός της νέας χρονιάς. (κατόπιν σχετικής συνεννοήσεως · βεβαίως βεβαίως). Ύστερα ο κόσμος θα βαρεθεί. Η ασφάλεια θα φύγει (των Ζωνιανών, γιατί την άλλη την ψάχνουμε ακόμη). Τα κανάλια θα φύγουν κι αυτά με ελαφρά πηδηματάκια, όταν το έργο έχει ολοκληρωθεί.

Δηλαδή εδώ ο κόσμος δεν μπορεί να εξασφαλίσει το οικονομικό του μέλλον, όχι μόνο το βραχυπρόθεσμο, αλλά κυρίως το μακροπρόθεσμο, και εδώ και τόσο καιρό τα media πασάρουν ασφάλειες, μπαλωθιές, ρακιές και δενδρύλλια.* Σατανικό σχέδιο. Υποκλινόμαστε στην πνευματική σας διαύγεια. Εύγε!!!

Υ.Γ.: Μου κάηκαν κάτι ασφάλειες στο σπίτι . Μην ανησυχείς. Θα τις φτιάξω μόνος μου. Επίσης πρέπει να πληρώσω την ασφάλεια του αυτοκινήτου (κι αυτή μόνος μου).

*εξυπακούεται ότι ΔΕΝ υπάρχει καμία διάθεση μομφής στην Κρήτη και τους ανθρώπους της.

buzz it!

5 το είδαν αλλιώς...:

admin Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου, 2007  

Ασφάλεια...πονεμένη ιστορία! Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις!

Niemandsrose Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου, 2007  

Και γιατί δεν έχει οριστεί η 11η Σεπτέμβρη ως Ημέρα της Παγκόσμιας Ασφάλειας, διερωτώμαι.
Πάντως, για την επιχείρηση Ζωνιανά νομίζω πως δεν είναι τυχαίο πως έγινε λίγο μετά που το Δημόσιας Τάξης (Αγίας Δημόσιας Τάξης, θα έπρεπε να λέμε) αναβαθμίστηκε με τη συγχώνευσή του με το Εσωτερικών. Όπως Αμερική, γιου νόου.
Δες το αλλιώς. Δες το κι έτσι. :)

ιστός Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου, 2007  

@attackos: αρκεί να υπάρχει έμπνευση.


Nobody's Rose,

Η 11/9 δεν ορίστηκε όπως λες, γιατί ο σκοπός ή το αποτέλεσμα (διαλέγεις) ήταν ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή η Παγκόσμια (αν)ασφάλεια.

Το σκεπτικό σου περί συγχώνευσης και Ζωνιανών μου αρέσει και το κρατάω.

Αυτό με το Αγίας Δ.Τ. είναι πολύ προχωρημένο.
Πρόσεχε όμως τι σκέφτεσαι καλή μου.
Αν πάντως επιμένεις μπορεί ο νέος Αρχιεπίσκοπος (αν και όταν) να προωθήσει την συγχώνευση ΥΠ.Ε.Π.Θ., ΥΠ.ΕΣ. και Υ.Δ.Τ.
(το κρίμα στο λαιμό σου).

Niemandsrose Σάββατο, 01 Δεκεμβρίου, 2007  

Αν είναι κανένα χαϊμαλί αυτό το κρίμα που λες, ιστέ, δέχομαι να το φορέσω.

[οι εξυπνάδες που λέω για την Αγία Ασφάλεια κλπ βασίζονται σε μια σειρά από άλλες ασυναρτησίες που μάλλον θα τις κάνω ποστ για να καταλάβεις. ελπίζω να αντέξεις την αγωνία ως τότε. :)]

ιστός Σάββατο, 01 Δεκεμβρίου, 2007  

Το ΄χω σε αμέθυστο και σε αχάτη.

Τις ασυναρτησίες σου τις κατανοώ.
Θα αντέξω. Μην βιάζεσαι. Με το πάσσο σου.


  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP